Tuesday 7 April 2009

GREATEST NIGERIAN STUDENTS

GREATEST NIGERIAN STUDENTS!!!
GREAT!!!!!!
Wetin dey happen my people? i hope say una dey hold ground well. Well, my own side dey okay o. before i yarn about 9ja and dem the students wey dey inside, make i first introduce myself. na me be Tochi Mba Okereke, alias Senator Orji, Therapaddict, Schevchenko, Tochila, T boy, Oke-osisi (e plenty o), and i dey learn Electrical Electronics Engineering for University of Stress, (sorry University of Port Harcourt)...Stress wey dey for my school no be small tin o! Dem like queue ehn, e tire me o. man pikin go queue to enter motor, man pikin go queue up to do every registration, man pikin go queue up to chop...(ask people wey dey go Mama Abuja), but anyhow wey e be, i don start be say i don start, i go finish wetin i start. so my people...i fit continue o, but Kazula ( the speaker of the house of parliament of worms wey dey my bele) don pass bill make i fall in one mama put, i go yarn with una some other time. till then, make the ALUTA CONTINUA...and VICTORIA go dey ASCERTA

No comments:

Post a Comment